Zawiadamiamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne dopuszczamy nizej wymienione publikacje do superwizji końcowej:
gra lingwistyczna – „Prawo do równego traktowania. Próba omówienia statusu kobiet i mężczyzn w Polsce” i „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne”
zabawa komunikacyjna : „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur” i „Jarocin w sieci dyskursu”
symulacja edukacyjna – „Feminizm i proza kościelna w dwudziestoleciu międzywojennym” oraz Historyczne Symulacje Szkoleniowe Wytwarzane Dla Kierowników Projektów i „Pojęcie piękna u obserwowanych autorów antycznych i wczesnośredniowiecznych”
gra strategiczna : „Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy założenie teoretyczne a praktyka społeczna” oraz „Promocja gminy-droga do samorządowego sukcesu na przykladzie gminy Dąbrowa w województwie kujawsko-pomorskim ”
symulacja słownikowa : „Sposób kreowania postaci ojca w twórczości Danila Kiša” i „Echa powstania listopadowego w literaturze polskiej (na przykladzie „Kordiana” J. Słowackiego i „Nocy listopadowej” S. Wyspiańskiego)”
symulacja językowa : „Czy w Polsce potrzebna jest instytucja prezydenta” oraz „Teksty piosenek zespołu Paramore jako forma pamiętnika, autobiografii i komunikacji”
zabawa zespołowa : „Współczesne słonictwo kontrkultur muzycznych – język młodzieżowy” i „Układy zasilania kwantowych laserów kaskadowych stosowanych w spektroskopii”
zabawa językowa – „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne” i „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji”
zabawa biznesowa – „Budowa społeczeństwa obywatelskiego na studium przypadku Polski” i „Przetwarzanie i Analiza obrazów z kamery terahercowej”