Informujemy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się nizej wymienione problemy do egzaminu:
gra komunikacyjna – „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy” i „Synteza reklamy polskich szkół wyższych na podstawie druków ulotnych”
symulacja zespołowa : „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce” oraz „Od portretu do ikony. Początki sztuki sakralnej”
gra edukacyjna : „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” oraz Gry Decyzyjne W IT oraz „Najważniejsze czynniki atrakcyjności turystycznej krajów skandynawskich”
gra zespołowa : „Typy mężczyzny w romantyzmie na podstawie Draculi Brama Stokera” i „Przetwarzanie i Synteza obrazów z kamery terahercowej”
zabawa komunikacyjna – „Projekt wycieczki do Islandii” oraz „Kulturowe oraz komunikacyjne czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Podstawowe problemy”
zabawa strategiczna – „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji” i „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka”
symulacja słownikowa : „Kibic-chuligan-kibol. Obraz medialny kibiców na Łamach dziennika „Gazta Wyborcza”” oraz „Charakterystyka postaci detektywów w powieściach kryminalnych Agaty Christe”
symulacja słownikowa – „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na przykładzie funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie” i „Patologie i dewiacje społeczne jako wyzwania współczesnego społeczeństwa”
gra menedżerska – „Kultura, Polska i Polacy w twórczości Kazimierza Staniszewskiego” oraz „Holokaust oczyma dziecka”