Informujemy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne rekomenduje się tu przedstawione publikacje do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa decyzyjna : „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki” oraz „Polska i Europa w eseistyce Czesława Miłosza”
gra lingwistyczna – „Zawiłe ścieżki pojednania. Stosunki polsko-niemieckie w latach 1945-2004” oraz „Obraz Żyda w polskiej kulturze ludowej”
gra strategiczna : „Czy w Polsce potrzebna jest instytucja prezydenta” i Doktoranckie Symulacje Szkoleniowe i „Status osób niepełnosprawnych w wymiarze społecznym”
zabawa menedżerska : „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku” oraz „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”
gra lingwistyczna – „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku” i „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek”
gra strategiczna – „Chrześcijański etos pracy na przestrzeni wieków” i „Rola folkloru w życiu człowieka i społeczeństwa na przykładzie Rosji”
zabawa językowa : „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina” i „Media jako czwarta władza”
zabawa kreatywna : „Etykieta językowa w komunikacji na modelu klient – sprzedawca” oraz „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ”
zabawa zespołowa – „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa” i „Polisemiotyczność reklamy Poczty Polskiej”