Zawiadamiamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Eksperymentalne zezwala się na poniższe książki do superwizji końcowej:
gra kreatywna – „Dwa filmowe obrazy związku Fryderyka Chopina i George Sand: „Błękitna nuta Andrzeja” Żuławskiego oraz „Chopin. Pragnienie Miłości” Jerzego Antczaka” i „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku”
symulacja edukacyjna – „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia” i „Celibat w kościele katolickim i kościele prawosławnym”
gra strategiczna – „Hiszpania z punktu widzenia jej mieszkańców przed i po dyktaturze gen. Franco. Artystyczne przybliźenie” i Gry Biznesowe i „Prasowe obrazy kobiet w ciąży. Omówienie zagadnienia na przykladzie wybranych czasopism kobiecych”
symulacja kreatywna – „-kulturowy obraz współczesnej policjantki” oraz „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku”
symulacja zespołowa – „Próby zachowania własnej tożsamości narodowej przez mniejszość ukraińską zamieszkującą Górowo Iłowieckie” oraz „Samorządowa kampania wyborcza w Gnieźnie w 2006 r. na łamach prasy lokalnej”
symulacja menedżerska : „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka” i „Sytuacja polityczna w Bułgarii na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewiedziesiątych XX w”
symulacja kreatywna – „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na studium przypadku Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ” oraz „Dobrodziejstwa i pokusy użytkowania internetu”
symulacja językowa : „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera” i „Dialog międzykulturowy w programach Unii Europejskiej. Teoria, a praktyka”
symulacja edukacyjna – „Honor i jego znaczenie w islamie na studium przypadku ocenianych aspektów życia religijnego i rodzinnego” oraz „Działalność macedońskiej partii politycznej WMRO-DPMNE i jej porównanie z Narodową Demokracją”