Zawiadamiamy że na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne polecamy poniższe tematy do superwizji końcowej:
symulacja strategiczna : „Nazwy trunków serwowanych w wielkopolskich pubach” oraz „U źródeł niemieckiego totalitaryzmu: od wychowania spartańskiego przez filozofię Nitschego po ideologię nazistowską”
symulacja strategiczna – „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm” i „Wizerunek kobiet w polityce na danych źródłowych z reklam wyborczych”
gra biznesowa – „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia” oraz Historyczne Gry Negocjacyjne oraz „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania”
symulacja językowa – „Terroryzm jako forma nacisku służąca do realizacji określonych celów politycznych” oraz „Dekadentyzm Charlesa Baudelaire’a jako droga do nowoczesności na przełomie XIX/XX wieku ”
symulacja słownikowa : „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” oraz „Czesław Niemen 1939-2004 życie i twórczość”
zabawa menedżerska – „Prawo do ochrony życia w Polsce na tle europejskim” oraz „Hoplita grecki”
gra językowa – „Pokrywa śnieżna w Polsce” i „Problem macierzyństwa w dyskursie feministycznym”
symulacja biznesowa – „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i „Obraz społeczno-kulturowy gminy Niechanowo od XIX do XX w.”
symulacja kreatywna – „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego” oraz „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)”