Informujemy że na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe zezwala się na poniższe publikacje do pracy dyplomowej:
symulacja zespołowa : „Obraz Aleksandra Wielkiego w filmie Aleksander Oliwiera Stone’a” i „Internet a sukces w nauce”
symulacja zespołowa : „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „Promocja marki Toyota za pośrednictwem internetu”
zabawa edukacyjna : „Techniki manipulacji w tekstach reklamowych” i Gry oraz „Mechanizmy reklamy. Analiza zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym”
gra edukacyjna : „Oblicza miłości w „Balladach i romansach” Adama Mickiewicza” oraz „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie”
symulacja biznesowa – „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego” i „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard”
gra lingwistyczna – „Idea świętości prawosławia i katolicyzmu na podstawie Matki Bożej pierwszych żywotów świętych kobiet” i „Miłość w latach 1937-1945 na podstawie dostępnych utworów literackich”
zabawa biznesowa – „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” oraz „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego”
gra językowa – „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na przykładzie wybranych utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).” i „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii”
zabawa edukacyjna – „Szaleństwo w świadomości społecznej. Wykluczenie i marginalizacja osób chorych psychicznie” i „Obóz jeńców i internowanych w Strzałkowie historia i teraźniejszość”