ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Parnassus; Terry Gilliam
Porządek musi być!; Marcus Mittermeier, Czarna Carmen; Mark Dornford-May
Hot Shots 2; Jim Abrahams
Warszawa; Dariusz Gajewski, Baraka; Ron Fricke
Milczenie; Ingmar Bergman
Poza prawem; Jim Jarmusch, Wiercipięta; Andy Cadiff
Miłość blondynki; Milos Forman, Ich noce; Frank Capra
Powrót do Garden State; Zach Braff
Na przekór całemu światu; Timothy Hutton, Więcej szmalu; Peter MacDonald
Shaolin soccer; Stephen Chow
Poranek kojota; Olaf Lubaszenko
ĆWICZENIE NR 3: przygotować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Rolling Stones. The, Their Satanic Majesties Request, Rage Against The Machine, Rage Against The Machine
Green Day, Dookie, Free, All Right Now, Thin Lizzy, Whiskey In The Jar
Soundgarden, Superunknown, Van Halen, 5150, Sting, …Nothing Like The Sun
Jeff Beck Group, Truth
PROBLEM NR 3: – Problematyka jednoznacznego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej znastępujących medykamentów:
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
18.2, Witamina D i jej metabolity – colekalcyferol i kalcyfediol
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne