Zadanie domowe – trenerzy – przedmiot komunikacja społeczna


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Parnassus; Terry Gilliam
  • Porządek musi być!; Marcus Mittermeier, Czarna Carmen; Mark Dornford-May
  • Hot Shots 2; Jim Abrahams
  • Warszawa; Dariusz Gajewski, Baraka; Ron Fricke
  • Milczenie; Ingmar Bergman
  • Poza prawem; Jim Jarmusch, Wiercipięta; Andy Cadiff
  • Miłość blondynki; Milos Forman, Ich noce; Frank Capra
  • Powrót do Garden State; Zach Braff
  • Na przekór całemu światu; Timothy Hutton, Więcej szmalu; Peter MacDonald
  • Shaolin soccer; Stephen Chow
  • Poranek kojota; Olaf Lubaszenko

    ĆWICZENIE NR 3: przygotować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z następujących przebojów:

  • Rolling Stones. The, Their Satanic Majesties Request, Rage Against The Machine, Rage Against The Machine
  • Green Day, Dookie, Free, All Right Now, Thin Lizzy, Whiskey In The Jar
  • Soundgarden, Superunknown, Van Halen, 5150, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Jeff Beck Group, Truth

    PROBLEM NR 3: – Problematyka jednoznacznego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej znastępujących medykamentów:

  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 18.2, Witamina D i jej metabolity – colekalcyferol i kalcyfediol
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne