Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe dopuszczamy nizej wymienione opracowania do prezentacji zaliczeniowej:
gra menedżerska – „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm” oraz „Ludzie tygodnika „Polityka” przed o po transformacji 1981-2000”
gra lingwistyczna – „Uścisk Erosa i Tanatosa w filmie „Fanny i Aleksander” Ingmana Bergmana oraz „Przełamując fale” Larsa von Triera” oraz „Komunikacja w związku partnerskim”
symulacja językowa : „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg” i Autorskie Symulacje oraz „Adam Mickiewicz jako komentator własnej twórczości”
zabawa lingwistyczna : „Walory przyrodniczo-turystyczne Kazimierza Dolnego” oraz „Przemoc i patologia jako zjawisko i problem społeczny XXI wieku”
zabawa decyzyjna : „System wartości w utworach Hip-Hopowych” oraz „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej”
symulacja edukacyjna – „Wpływ muzyki rockowej lat 60 na zachowanie i kulturę ówczesnej młodzieży” i „Miejsce Polski w procesach globalizacyjnych”
symulacja językowa : „Poetyka kina socrealistycznego na studium przypadku filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda” i „Postać kobiety w mitologi słowiańskiej”
zabawa zespołowa – „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na danych źródłowych z stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie” i „Wizerunek męskiego wampira w twórczości Anne Rice i Lynsay Sards”
symulacja komunikacyjna : „Od portretu do ikony. Początki sztuki sakralnej” oraz „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku”